sobota 19. prosince 2015

Proč mít nikým nečtený blog

Výhoda nikým nečtených blogů spočívá v tom, že si tam můžete napsat absolutně cokoli a nikdo vám nic neřekne...protože si to nikdo nepřečte. Takže takovýhle blog může fungovat jako snadno přístupný deník, ke kterému ale nikdo přístup nechce.

Vím, že tenhle blog je v provozu sotva pár hodin, ale vzhledem k mým blogerským zkušenostem vím skoro na 100%, že má návštěvnost stoupne pouze tehdy, až o blogu řeknu babičkám a vůbec všem rodinným příslušníkům, které mám, a že jich není málo...

Když se to vezme kolem a kolem, tenhle blog má docela slušnou šanci, stát se nejčtenějším blogem roku, protože ruku na srdce: tolik příbuzných kolik mám já, má jen málokdo. Jenže jsem velmi férový člověk a z úcty k ostatním blogerům, kteří na svých stránkách makají už několik let a jejichž blogy oplývají více než dvěma články, to samozřejmě nikomu z rodinných příslušníků neřeknu.

No a podstata toho článku spočívá v tom, že tobě, náhodný čtenáři, který nejsi z mé obrovské famílie, vysvětluji, proč jsi jediným čtenářem tohoto blogu a proč jediným s největší pravděpodobností také zůstaneš.

4 komentáře:

  1. Moc pěkný článek, pobavila jsem se :D Podle mě si časem také najdeš svou skupinku čtenářů, jen musíš vytrvat ;)

    http://dark-ginger-lady.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky za první komentář na tomto blogu a díky za nadějeplnou zprávu o tom, že i můj blog může číst někdo jiný než moje babička... ;-)

      Vymazat
  2. Heh, má návštěvnost taky nikdy není kdovíjak vysoká, ale moje rodina žádný muj blog teda nečetla :D


    eL

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moje návštěvnost nejen, že nebyla nikdy vysoká, ona byla zoufale nízká... :-D A jenom díky "Hujerovic familii" byla návštěvnost vůbec nějaká, takže prozradit jim adresu blogu byl vlastně taktický krok... ;-)

      Vymazat