sobota 19. prosince 2015

Stručná historie mé blogérské slávy

Když jsem byla malá, blogy strašně moc letěly... Fakt dost... Ve třídě neexistovala holka, která by neměla svůj blog, takže si ho malá Jane taky musela nutně založit...aby byla "in", to je snad jasné, ne?

Bylo mi cca 12 a neměla jsem ani páru o tom, jak takový blog funguje. Takže jsem si myslela, že si prostě snadno a jednoduše vytvořím virtuální stáj, kde budou různá zvířátka a zaregistrovaní hráči se o ně budou moci starat...byla jsem hodně blbé dítě.

No, nic. Postupem času jsem zjistila, že to za 1) nejde udělat v blogu a za 2) to není vůbec žádná prdel... Takže jsem si vytvořila vlastní blog s tím, že se stanu slavnou blogerkou a všichni budou můj blog číst a já budu celebrita... bylo mi cca 13... Překvapivě vůbec nic nešlo podle mého plánu, tedy minimálně jsem se nestala slavnou blogerkou... To bylo pro mě velké zklamání, takže jsem na chvíli blog opustila, cca na 8 let s občasným blogovým záchvatem, kdy jsem v jeden den vydala 10 článků, abych druhý den zjistila, že je četla akorát babička...

K blogování jsem se teď skoro po osmi letech vrátila, ne proto, že bych chtěla vytvořit virtuální stáj, nebo být slavnou blogerkou... jenom jsem zjistila, že pití vína ve volném čase je velmi nákladný koníček a články na blogu nic nestojí, navíc zabíjí čas stejně dobře a efektivně :)

2 komentáře:

  1. Máš pravdu, lepší je psát blog :)
    Já ale něco jako virtuální stáje na blogách viděla, ale většinou to vypadalo jako Sims, prostě si se zaregistrovala, dostala si postavičku a přes komentáře jsi hrála :D a taky jsem potkala i takovouhle hru na téma nějakého ffilmu :)

    eL

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fakt? Tak to mě jakou malou nenapadlo... Ve dvanácti letech jsem moc neoplývala genialitou (i když, ne že by se teď něco změnilo... :D)

      Vymazat